Sayfalar

15 Nisan 2015 Çarşamba

Kapadokya - 1

Göreme
Her yıl mart ayında beni bir doğum günü telaşı alıyor. Her ne kadar Melih önemsemediğini söylese de, ben doğum günlerimizi çok önemsiyorum.
Doğum gününü de bahane ederek İstanbul dışına çıkalım istedim, vize işlemlerini habersiz halledemeyeceğim için seçeneklerim Türkiye ile sınırlı kaldı. Aklıma uzun zamandır gitmeyi istediğimiz Kapadokya geldi,  Pegasus'tan Nevşehir'e 2 bilet aldım. Hala söylemeden nasıl dayandım bilmiyorum ama hava alanı yolunda bile Melih nereye gideceğimizi bilmiyordu, onun için gerçek bir sürpriz oldu, benim içinse çok keyifli bir hafta sonu...




Biz Göreme'de açık hava müzesi yakınlarında mağara evlerden biri olan Divan Cave House'da kaldık. Ortalama bir oteldi diyebilirim, çalışanlar çok iyi niyetli ve ilgiliydi. Hatta Melih'in doğum günü olduğunu öğrendikleri gün odaya şarap ve pasta gönderme inceliğinde bulundular. Bu incelikleri için bile Divan Cave House tekrar tercih edilesi bir yer :) 




Hava alanından araba kiralamış olmamızın ne kadar doğru bir karar olduğunu yaşayarak tecrübe ettik. Görülecek yerler arasındaki mesafeler araçsız gidilecek kadar kısa değil, o yüzden mutlaka araba kiralayın derim.

Göreme Açık Hava, Zelve, Paşabağı ve Üç Güzeller mutlaka görülmesi gereken yerlerden.
Aslında Peri Bacaları, bölgenin tamamına yayılmış durumda. Özetle yolda nereyi beğendiyseniz orası görülmesi gereken yer oluyor :) 

Postu çektiğim fotoğraflarla sonlandırırken, sizi bir anlık da olsa Kapadokya'nın büyülü atmosferine götürebilmeyi diliyorum.

Mutlu Günler...

Göreme 

Göreme 

Göreme 

Göreme 

Göreme 

Göreme 

Göreme 

Göreme 

Başabağ

Paşabağ

Zelve

Zelve

Zelve

Zelve

Zelve

Zelve

Zelve

Üç Güzeller


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder