Sayfalar

4 Kasım 2014 Salı

Universal Studios

Universal Studios'da geçirdiğimiz bir gün Amerika tatilimizin açık ara en eğlenceli günüydü. Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim, sanki çocukluğuma geri döndüm; hem de bu kez miniğim yanımdaydı :)

Bumblebee




Biz Los Angeles'da araba kiraladığımız için toplu taşıma ulaşımı ile ilgili pek bilgi veremiyorum, ama arabanız varsa otopark konusunda herhangi bir sıkıntı yaşanmıyor. Biz biletlerimizi internet üzerinden satın alırken, otopark için de ödeme yapmıştık ama oraya gittiğinizde de ödeme yapıp otoparktan faydalanabilirsiniz.
Bilet konusunda en önemli tavsiyem Front Of Line Pass biletlerinden almanız, normal biletlere göre biraz daha pahalı ama bu bilet sayesinde tüm gişelerden 1 kereye mahsus hiç sıra beklemeden geçebiliyorsunuz. Aksi halde tüm etkinlikleri 1 gün içerisinde bitirmek mümkün değil.


Önce Jurassic Park ile başladık. Trende kenarda oturduğumuz için bizim için ıslak bir başlangıç oldu :)






Jurassic Park sonrasında Transformers, Mummy ve Simpsons ile devam ettik. Farkında olmadan peş peşe tüm roller coasterlı aktiviteleri tamamlamış olduk. Ben en çok Transformers ve Simpsons'ı beğendim :) 











Ben Shrek'e sarıldım, o da bana :)


Frankenstein beni boğazlarken, Melih'in kameraya poz vermesi isimli fotoğrafımız :)


Katıldığımız Stüdyo Turda film hilelerini, görüntü ve ses efektlerini kısacası film izlerken aklımızın ermediği ne varsa görmüş olduk :) Film Stüdyo alanı benim tahmin ettiğimden de büyük, bizim orada olduğumuz esnada CSI ve Hannibal'ın çekildiğini öğrendik.


Tur arabasında ilerlerken bir anda yağmur yağabiliyor, sel basabiliyor. Yangın ve depremi de unutmamak gerek.



Tur arabasıyla ilerlerken rehber, filmlerle ve sahnelerle ilgili bilgi veriyor. Jaws sahnelerinin çekildiği alandan aklımda kalan: maket köpek balığının tuzlu su içerisinde çok uzun süre düzgün çalıştırılamaması. Tuzlu su yerine, normal su ile denendiğinde ise sonuç olumlu olmuş ve Spielberg bu meşhur pozunu vermiş.







Tom Cruise'un oynadığı 2005 yılında çekilen War of Worlds filmindeki uçak kazası sahnesi için stüdyoya gerçek bir uçak taşınmış.




En büyük çekim alanlarından biri de Desperate Housewifes sokağı. Dizi için maket ev yapmakla yetinilmemiş, gerçek bir sokak hazırlanmış.




Universal Studios postunu Geleceğe Dönüş'de kullanılan arabayla ve ET'nin ta kendisiyle sonlandırıyorum. Amerika postlarım tüm hızıyla devam edecek :)
En kısa sürede görüşmek üzere.
Sevgiler







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder